marți, 20 aprilie 2010

Sa Ma accepti asa cum sunt... fara perfectiune, doar cu dorinta de o atinge, fara sentimente pure, dar pe cale de ale descoperi, fara scopuri concrete, dar cu speranta ca le voi descoperi, fara dar si poate o persoana simpla ...
Sa Ma intelegi ... sa vezi ca sunt un om normal...sa vezi in mine ce este bun, sa vezi in mine dorinta de a atinge Lumina , sa vezi ca sunt dornica de ceva peste puterile mele, care sa imi demonstreze ca sunt muritoare si fara ajutorul Tau nu sunt in stare de nimic...
Sa ma asculti... sa intelegi dorintele si cererile mele... sa primesti multmirile mele... umile...
Un drum pe care nu pot merge singura... am nevoie de Tine, sa ma sprijini si sa Fii langa mine cand te strig... TE IUBESC DIN TOATA INIMA MEA , DOMNUL MEU!! si multumesc de tot ce ai pus in mine... "eram ascuns de Tine, cand am fost facut intr-un loc tainic, tesut in chip ciudat , ca in adancimile pamantului.Cand nu eram decat un plod fara chip, ochii Tai ma vedeau; si in cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau randuite, mai inainte de a fi fost vreuna din ele."

Un comentariu: