sâmbătă, 1 mai 2010


M-am oprit, am tras aer in piept incat sa imi ajunga pentru cateva minute... m-am oprit si am admirat verdele copacilor abia inverziti, frunzele de anul trecut care zaceau pe drumul umed... am stat si m-am gandit ca viata este atat de frumoasa daca stii sa te bucuri de ea...
Pentru ca El ne-a daruit-o...
Vreau sa uit tot ce m-a durut, tot ce m-a ranit, sa iert si sa merg mai departe invingatoare... pentru ca nu merita nimeni si nimic din jurul meu sa ma impedice sa imi continui drumul...
Sa arat ca pot sa fiu fericita mereu, chiar daca altii vor sa ma impiedice:D
O zi in care mi-am reinnoit mintea... m-am bucurat de ce vedeam si era in jurul meu.
Iti multumesc pentru aceasta zi !
Pentru ca inca o data am putut vedea albastrul cerului, verdele intens al ierbii, zborul unei pasari, am putut auzi susurul raului, sunetele melodioase ale pasarilor. Pentru ca Tu te-ai indurat de mine! Am mirosit o floare, am atins firele de iarba , am vorbit, am tacut si am ras !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu