marți, 6 aprilie 2010

you're everything...


Daca nu ai fii Tu...
Daca nu ai fii murit Tu pentru mine, Doamne...
Daca nu mi-ai fii iertat fiecare pacat care ma despartea si ma indeparta de Tine...
De n-ai fii Tu ajutorul meu in clipele grele ale vietii...
Fara dragostea Ta as fii o frunza purtata pe apa... un fulg purtat de vant...
De nu ai fii uitat toate greselile mele...
Daca nu m-ai fii iubit Tu, nu mi-as fii gasit linistea in aceasta lume plina de ura si de rautate...
Dar tu prin bunatatea si dragostea Ta m-ai luat in brate si m-ai asigurat ca totul este dupa voia Ta...
Ma pierd printre oamenii acestia fara speranta, fara dorinta de viata, fara dragoste fata de Tine... vreau sa te gasesc, sa nu mai ratacesc mereu...vreau sa ma incred in Tine caci Tu esti totul... esti mireasma florilor, susurul bland al apelor, freamatul cald si adierea usoara de vant...in toate Doamne esti pe acest Pamant.
Ma inspaimanta gandul ca s-ar putea sa nu traiesc o vesnicie cu Tine, dar sper ca vei avea mila si de fiinta mea, stearsa de ploaia si vantul vietii, satula de minciuni si nesiguranta... caut sprijin si pace in Tine si stiu ca mi le vei darui din toata inima Ta daca voi sta aproape de Tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu