miercuri, 31 martie 2010

Doar eu...undeva in adancul sufletului...


Sa plec undeva, unde sa nu am cunoasca nimeni... sa fiu pe cont propriu... macar o zi... sa mi se para ca sunt singura pe acest pamant, sa pot vizita lumea intr-o singura zi, dar totusi cu prezenta Lui... caci fara asta orice clipa de singuratate poate deveni o vesnicie...
Iar in alta zi sa fiu o persoana pe care sa o stie toata lumea.. lumea sa vorbeasca despre mine, lucruri bune... sa fiu apreciata, nu judecata... sa mi se ceara parerea... sa fiu ceva de care toata lumea are nevoie... parte din dragostea de pe acest pamant... dar o parte din dragostea adevarata...
Aceiasi persoana, dar in doua ipostaze diferite...
Sau....mi-as dori foarte mult sa ma vad prin ochii altcuiva...macar 1 secunda... sau... sa ma vad cum ma vede pe mine El si sigur inima mea se va schimba in bine, in mult mai bine, as vedea ca sunt un"nimic", ca doar sufletul meu este important in ochii Lui... dar poate asa trebuie sa fie... sa fiu ceea ce sunt eu fara sa incerc sa ma schimb pentru ca ceilalti sa ma placa... sa fiu doar Eu...

"Foolish heart,
Looks like we're here again,
Same old game,
With a plastic smile,
Don't let anybody in,
Hiding my heartache,
Will this glass house break?
How much will they yake before I'm empty?
Do I let it show?
Does anybody know?

But you see "the real me"
Hiding in my skin,
Broken from within,
Unveil me, completely,
I'm losening my grasp,
There's no need to mask,
My frailty 'Cause you see the real me...'

Painted on, life is behind a mask,
Self inflicted circus clown
I'm tired of the song and dance,
Living a Charade, always on parade,
What a mess I've made of my exsistence
But you love me even now
And still I see somehow


But you see "the real me"
Hiding in my skin,
Broken from within,
Unveil me, completely,
I'm losening my grasp,
There's no need to mask,
My frailty 'Cause you see the real me...'
...Wonderful, beautiful...
Is what you see,
When you look at me
You're turning the tattered fabric of my life
Into a perfect tapestry

I just wanna be me..." (Natalie Grant-"The Real Me")

Un comentariu:

  1. toti ajungem in final la izolare,nu?:]
    frumoase vise,frumoase versuri de asemenea,chiar as vrea sa ascult zilele astea melodia

    RăspundețiȘtergere