vineri, 19 martie 2010


...de n-ar fi Domnul ajutorul meu , in clipele grele ale vietii...in sufletul meu ar locui tacerea mortii...ori de cate ori am zis:" mi se clatina piciorul..."bunatatea Ta Doamne , sprijin mi-a fost...
...pasii mei Tu ii conduci...mereu sunt in siguranta cu Tine!...Stanca mea, Sprijinul meu...
As vrea sa merg in largul marii, la marginea Pamantului, in inima padurii...sa ascult pasarile cantand vreau sa descopar prezenta Ta...sa te laud mereu...sa iti cant pentru ca ti-ai atintit ochii si spre mine...
Stiu ca niciodata nu sunt singura...chiar daca 1000 de oameni s-ar ridica impotriva mea, 1000 de minciuni ar fi spuse despre mine sau 1000 de probleme daca ar aparea in viata mea, NU MA TEM pentru ca bunatatile Domnului nu s-au sfarsit, indurarile Lui nu sunt la capat, ci SE INNOIESC IN FIECARE DIMINEATA!! Cel care locuieste in inima mea este mai tare decat cel care locuieste in lumea din jurul meu!
Sa stii cine esti, sa fii cine esti,sa devii ceea ce te-a facut Dumnezeu sa fii...sa iubesti cu toata inima ta..sunt cheile pentru o viata biruitoare si multumita, dar cea mai grea lupta e cu tine insuti...

Un comentariu: