luni, 29 martie 2010

O zi ca toate celelalte...dar totusi una din filele cartii mele...daca nu ar mai fi fost ea , cartea mea nu ar mai fi putut continua...
Mi-ar placea sa stiu cum voi fi in viitor...ca sa pot schimba ceea ce nu coincide cu adancul sufletului meu...sa fiu ceea ce trebuie si ceea ce vreau...nu ceea ce imi impun altii...ceea ce ar trebui sa fiu in ochii lor...nu mai vreau sa ma compar cu "vedetele" pentru ca nu sunt ca ele...eu sunt mai speciala tocmai prin insusi faptul ca misterul vietii mele nu este stiut de intreaga lume... ci doar de cine este interesat cu adevarat de ceea ce sunt... de cei care ma inconjuara cu zambete, cu incurajari ,dar toate facute din inima nu numai "de fatada"...
Vreau sa am rabdare, dar pentru ca sa o am va trebui sa astept... sa o invat...sa 0 dobandesc...
Imi doresc dragoste de la cei din jur, dar pentru ca sa o primesc trebuie sa o daruiesc si totodata sa o pretuiesc...
Poate vi se par filozofii, dar nu sunt ...sunt lucruri mult mai profunde... sunt chestii care poate nu intereseaza pe oricine, dar nici nu sunt scrise pentru ca oricine sa le citeasca...

3 comentarii:

  1. probabil cele mai adanci chestii din lume sunt filozofiile...ce e in adancul sufletului e o filozofie,la fel cum sufletul in esenta este,aparent, o filozofie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu Bia ce-mi place ce ai scris..si ce scri..continua tot asa.>:D<

    RăspundețiȘtergere