miercuri, 31 martie 2010


Mi-e teama sa nu Te pierd... sa nu ma uiti...
Poate ca sunt egoista ca Te vreau doar pentru mine... dar simt nesiguranta... vreau sa fiu sigura de prezenta Ta... Te rog nu ma lasa singura!! Chiar am nevoie de Tine! Poate nu am facut lucruri care sa demonstreze asta dar..totusi asta este clar... ca am nevoie de Tine!
Vreau siguranta... pace si liniste... m-am saturat sa nu stiu ce ma asteapta... vreau sa fiu sigura pe ceea ce vreau sa fac, pe ceea ce sunt... caci Mi-ai promis ca totul va fi ok.
Fiecare nor care trece deasupra capului meu imi demonstreaza cat de repede se scurge viata mea fara sa imi dau seama, fara sa realizez ceva de care sa pot fi mandra, ceva care sa ramana in urma mea... nu vreau "sa schimb istoria" sau sa schimb ideile fixe ale unor oameni, care oricum nu se vor schimba doar pentru ca le spun parerea mea, ci doar sa duc o viata de care sa imi amintesc cu drag ... cand voi imbatrani...:D
As vrea sa locuiesc la malul unei mari, sa simt adierea blanda si mangaietoare a calatorului... a vantului, iar in zorii zilei sa pot vedea rasaritul de soare in minunata lui splendoare.Sa ma trezesc si sa stiu ca soarele imi zambeste pentru ca Cineva ma iubeste nespus de mult. Iar fiecare raza de soare sa devina o imbratisare, o imbratisare plina de dragoste pentru fiecare din noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu