luni, 6 septembrie 2010

Deja imi lipseste...

hmm...da imi lipseste... imi va lipsi mult timp aceasta vara... pentru ca nu o sa o mai intalnesc niciodata... mi-e greu sa cred ca se va scufunda in timp...si ca va fi uitata...sa stai pe o banca la soare...sa povestesti lucruri care chiar au insemnat ceva...sa dezvalui secrete...interesant dar parca vara aduce ceva special, cald...parca nu ai vrea sa se termine...
vara, lumea zambeste, lumea rade, povesteste, se intreaba, raspunde, dar nu retine esenta verii...un timp in care toate momentele le traiesti la intensitate maxima ...
si va urma o toamna, care aduce singuratatea...prieteni care pleaca, altii care vin, dar niciodata nu ii vor inlocui pe cei care au fost destul de mult timp lipiti de inima ta.intotdeauna imi voi aminti de prieteni si de vechii prieteni cu drag, caci vara asta m-a ajutat sa asociez prietenii cu o parte din mine.da, o sa imi fie dor de ei...

Un comentariu: